Mys söndag

Hel dag hos min mamma och Kjell.
Lunch,hemma gjorda biffar,potatas,ugnsomelett ,blomkål och nybakta frallor.
Min pappa var oxå där och åt innan han for till jobbet.
Sen såg vi filmen VARG,helt klart sevärd,den kunde ju ha varit sämre som någon uttrycke sig ;)
Middagen bestod av underbart goda våfflor med hemkokt sylt och glass.
Så nu kom vi precis hem,min kille tränar i vardagsrummet och jag ska lägga mig i Felicias säng och kolla på tv.
Varför har vi då ätit hos mor hela dagen,ja vi har nämligen inget vatten,kranen är trasig så gissa om de samlar på sig en hel del disk.
Men i morgon ska den fixas och vi kan börja laga mat hemma igen,
Även om de skönaste är att inte äta hemma,hehe..
I morgon jobb igen och de är skönt,får förhoppningsvis lite nya varor som är på gång,och de är ju alltid roligt :D
Nä sängen väntar ;)
Ha en skön söndag alla,för de har tamefan jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0