Min önske lista

Okay,jag är en skorpion..Fyller alltså år snart.
Och för att vara lite snäll så ger jag er min önske lista.
Ni kan ju samla ihop er några stycken och köpa gemensant om de skulle kännas lite dyrt att lägga ut själv.
Och kolla gärna av med dom andra vad dom köpt så jag inte får flera spisar eller så,de skulle vara så himla onödigt.
Här kommer den utan ordning.
- SMEG kyl och frys(vit,svart eller en röd)
-Bra spis,med glaskeramik häll.
-En nyare bil,helt en helt ny liten miljöbil i turkos eller cerice.
-Resor helst till usa,eller någon storstad.Minst på en vecka.
-Pengar är alltid välkommet,hör av dig så kan jag ge komtonumret så du inte behöver ta med så stora summor till festen.
-Nya glasögon
-Helt nytt kök
-skön divan soffa,den ska vara stor och härlig.
-och alla köks maskiner som leila använder i leilas mat.

Så det ska väl inte vara så jävla svårt!

Kommentarer
Postat av: Muk

Jag vill verkligen ge dig alla mina pengar så skicka ditt bankontonummer till mig. Jag lovar att inte gå in och röra andra eventuella slantar på kontot. Verkligen. Promise.

2008-11-03 @ 14:11:24
Postat av: Mats

När är festen?!!?!?! Jag är laddad.

2008-11-03 @ 19:34:28
Postat av: Charlott

18 november och du är välkommen :)

2008-11-03 @ 21:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0