Min bil

Den brakar i hop mer och mer,seriöst det känns som att det bara flyger delar när man kör
Att den faller i hop som ett puzzel ...
Nu har underedet på bilen lossnat när jag körde till jobbet igår,hur fan har jag missat det lixom,de var grannen som sett det,haha
Jag bara körde iväg och värsta stora biten fallit bort från bilen.
Man kan väl skylla på att man har mycket att tänka på eller nåt ;)
Sen har handtaget lossnat från dendär lådan framför passagerar sätet,den går att stänga nu iaf,men om man ska in där måste man lirka in sig med bilnyckeln.
Avgasröret är löst så den låter lite som en traktor när man kör på tomgång.
Bakstyckerna från båda sätena är oxå borta,skruvarna kan inte hittas igen så bakstyckerna ligger bara löst i bilen.
Det är INTE så fint.
En lampa är trasig och borde bytas.
Och diverse småfix.
Någon som känner sig utmanad att fixa till det?
Vore iaf väldigt snällt såhär i juletider ;)

Kommentarer
Postat av: Muk

HAHAHA Vad är det för skräp du har? Du får önska dig tejp i julklapp så att du kan laga den själv...

2008-11-26 @ 10:22:19
Postat av: Pernilla

PT:n ropar på dig =) ;)

2008-11-27 @ 06:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0