Magisk kväll

Igår var en helt fantastik kväll.
Vi åker till Haparanda efter jag slutat jobbet.
Åt kina mat som var riktigt god och stark*puuuh*
Jag gillar starkt,men de brände i munnen länge efteråt,och det fastnade lite kött mellan min killes tänder.
Och de roliga var att när han senare frågade efter en tanpetare på folkets hus så blev han erbjuden en tändsticka,haha
Vilka jävla gluggar man måste ha med en sån :)
Sen såg vi då lillbabs show,nästan tre magiska timmar varvat med skratt och gråt.
Hon är underbar,och tänk 70år och så jävla krutig,haha..
Jag köpte hennes skiva som jag fick signerad och sedan åkte vi hem och var hemma ganska sent.
Jag somnade snabbt,ja de gjorde vi nog båda två. :D
Och idag kommer mina älskade barn hem,känns bra i hjärtat de :)
Har inga helgplaner än,får se vad som hittas på.
Man är ju inte rik så de lär bli en hemma helg om inte något väldig oförutsett händer.
Som att någon bara ger mig pengar..Ja det går bra att göra det faktist..Jag lovar..
Testa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0