Lyckolördag

Det blev som jag önskade,vi åkte till torneå åt mat på en resturang och hade en jätte super mysig dag :)
Bara strosade omkring och kollade i affärer och hade det bra.
Sen hemma har vi sett tv,pratat lite.
Berättat om sjuka efterfester man varit på.
Och de har varit endel,haha..
Roligt att berätta var de iaf :)
Vi sket i att se filmen för vi hade så mycket att prata om i stället.
Filmen får bli i morgon..
Nu ska jag gå fixa renbäddat i sängen,täckena har oxå varit ute hela dagen i kylan och gottat sig.
Så himlans mys pys då,haha
Det är bara så UNDERBART med renbäddat,därför man gör de så ofta oxå,skulle gärna göra de varje dag om man skulle orka! ;)
Jag vill verkligen ut och resa snart..undra om man någonsin kommer iväg på någonslags resa??
Känns inte som så.
Men va fan,jag fortsätter drömma iaf..
Och kanske när man minst anar det :D
Ge mig pengar!

Kommentarer
Postat av: Josse

Nu bloggar jag även på helgerna.

2008-11-15 @ 23:06:42
Postat av: Josse

JAg hade veckovila....

2008-11-15 @ 23:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0