Långfredag

Detta måste vara världens längsta fredag,vet inte varför.
Tiden har bara gått så otroligt långsamt och jag har heller inte känt mig så kreativ,jag köpte idag nå jäkla julkorts kitt från en telefon försäljare.
Jag kände mig så uttråkad att jag gärna ville göra någon annan glad.
Hon fick ju ett till sälj på sin lista ;)
Måste bara komma ihåg att avsluta mitt medlems skap,haha
Annars drar man på sig dyra pyssel saker varje månad och de är inte direkt meningen :D
Nu är det iaf en timma kvar på denna jobb dag,och jag längtar hem och umgås med mina barn.
Längtar....

Kommentarer
Postat av: Annis

Eller hur!! Visst har denna fredag varit hur låååång som helst :-p Bara jobbat 11-18:15 idag men det kändes som att jag hade varit på jobbet fr. 7 i morse. Skit tråkig dag!!

2008-11-07 @ 23:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0