Kära lediga lördag

Nu är du här och mina planer för dagen skapas.
Det ser ut att bli Torneå och kika in de nya stora köpcentret.
Det ska visst vara något i hästväg,men jag tänker inte handla något..
Utan bara "hänga på en galleria"
Det är ju rätt "kul" ;)
En mössa till mig själv är väl det jag hade tänkt hitta,de är inte de lättaste,då jag VERKLIGEN ser fördjävlig ut i mössa
.Den måste alltså vara väldigt speciell för att passa mig.(ja VÄLDIGT)
Ingen lätt sak alltså,hehe
Inatt i mina drömmar befann jag och min älskling oss i new york.
Det spö regnade alla sprang ner för trappor hela tiden jättefort och de var kol svart ute.
Och de var de enda vi hann göra(springa ner för blöta trappor) då vi bara var där över dagen.
Så kan de gå..
Nu hoppa i duchen så man kommer iväg idag :)
Vi ska väl inta någon trevlig lunch där oxå förhoppningsvis.
Jag verkligen älskar att "äta ute"
Skulle jag ha möjlighet att göra det varje dag så skulle jag utan tvekan göra det,slippa laga mat-Ja tack.
Tänk att bara laga mat när man själv vill det och inte för att man måste,låter som en drömtillvaro.
Men nu är man ju "inte riktigt där"
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0