Ha en skön dag alla

Här på mulligt och gulligt blir de minssan fullt upp.
Har redan varit här en timma och har hunnit dammsuga å skura,samt göra bokföring.
Och har haft en kund oxå ;)
Jag väntar in nya varor som jag ska packa upp och jag ska oxå göra i ordning ett paket som ska till våran butik uppe i Kiruna.
Min mamma kommer hit idag och då blir de alltid extra mycket att göra,haha
Hon har de ena iden efter den andra ;)
Men de är bra,de är roligt att ha saker att göra,dötid är de värsta som finns.
Fast det kan man välja själv vad man gör utav tiden,jag hittar alltid massa jobb att göra,det finns verkligen alltid saker att fixa med viket är kul.
Och omväxlande.
Idag efter jobbet ska vi till Stallet,och se när Felicia har ridlektion.
Det ska bli roligt att se.Stora tjejjen som hon nu blivit.
Hennes nya uttryck är nu mera
-Jaha och vem bryr sig,inte jag iallafall!(och lägg på en kaxig tonårs röst,tonläge)
HAha...Man kan inte låta bli att le när man hör henne,hon är så kaxig lilla jäntan :P
Men det ska väl bara bli värre antar jag*brrrr*
Nu ska jag göra ett ryck,så ha en skön dag nu alla!

Kommentarer
Postat av: Jon

En gång red jag på en häst som hette Scoobydoo.

2008-11-13 @ 10:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0