Grattis till mig

Idag fyller jag hela 31år..
Jag känner mig inte gammal och inte heller ung,,
Jag känner mig kanske som 31,ja de gör jag nog.
Det är väl bara det att man vill känna sig och vara som när man var 20år typ
..eller inte..
Det är nog bra som det är hel enkelt!
Bara att acceptera och gå vidare,hehe
Jag har iaf fått VÄRLDENS bästa present,jag ska få gå se lillbabs show,nu på torsdag kväll i Haparanda.
Det ska bli riktigt roligt då hon är artisternas artist,för mig iaf :)
Och jag ser verkligen framemot det ojoj.
Jag känner mig glad och pigg idag,tur det för jag har massor att göra.
Min mamma har gett mig ledigt hela dagen,vilket uppskattas enormt.
Ska fara och se om jag hittar mig nå nya glasögon hon optikern,dom börjar bli så skitiga nu mina "gamla" ;)
Minns faktist inte när jag tvättade dom senast heller...
Nu duscha och sen skynda vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0