Godmorgon

Snart ska jag iväg på frukost möte.
Det bästa med dom är att mötet bara är ca 45min och då är det nästan alltid någon intressant föreläsare som pratar om något spännande.
Och sedan är det GRATIS hotelfrukost efter det.
Jag går gladeligen på sådana tillställningar då ;)
Idag är det fredag och barnen åker till sin pappa,tråkigt för oss men roliga för han :)
Det blir lungt när barnen åker,och alla rutiner försvinner och man lever nästan ett tonårs liv,hehe
Lagar knappt mat,är vaken senare och sover så länge som möjligt.
Fast det blir inge dricka sprit och sånt tjaffs iaf som man gjorde då,hehe
Skönt att slippa.
Jag blir bara så bakis och med en kille som helnyckterist så vill man ju inte direkt ta något själv.
Då om någongång skulle man känna sig som värsta alkisen,hehe
Nu ska jag skunda mig iväg med barnen till skola och dagis och sen FRUKOST juh! :)
Ha en bra dag alla Två? läsare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0