God morgon

Har sovit bra inatt,bland 4 täcken 4 kuddar och en underbar säng.
Det är så en prinsessa som jag ska sova om nätterna.
Har drömt barnförbjudna drömmar,kanske därför de var så mysigt,hehe
Nu är jag iaf påväg till jobbet,min pappa kommer och kör mig dit då jag är billös,fortfarande.
Är så less på att inte ha en bil!
När man för engångskull äger en helt egen bil som bara är MIN :D
Då är de förståss en skrothög....
Men men skam den som ger sig snart rullar väl opeln på vägarna igen och jag är lycklig!
Jag drömde(denna var inte de barnförbjudna drömmarna) oxå att Josse körde omkring med en postbil i turrovaara och jag åkte bakom oxå i en post bil.
Och postkillen som körde mig sa,ja de är helt okay att Josse kör runt med den,hon har säkert tagit bilen och bara glömt å lämna tillbax den.
Hon körde jävligt fort och sladdade i kurvorna oxå.
Posten in my dreams...

Kommentarer
Postat av: Josse

Det var bara för att vi var ute och sladdade i går...

2008-11-04 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0