Fredag

Idag är det fredag som för de flesta betyder helg!
Inte för mig då,som jobbar även varje lördag.
Jag är faktist bara ledig en enda dag i veckan och de är söndagar.
Vilken känns lite jobbigt,man kan aldrig slappna av på tex fester(inte för att man nu är på fester sååå ofta direkt,hehe) eller vara vaken jätte set fedag kväll då man vet att man ska jobba på lördag,och sen när lördag kväll och söndag väl kommer är man helt slut,hehe
Så då ska man minsann åka på äventyr till diverse ställen ;)
Och man ska lixom hinna med så mycket på en enda ledig dag,och man ska oxå vila upp sig inför kommande vecka.
Jag får inte riktigt matematiken att gå ihop.
Men iaf jag är glad ,det är fredag och mina älskade barn kommer hem idag,det känns skönt i hjärtat :)
Älskar dom oändligt mycket.
Ser mycket framemot denna helg och kommande vecka med barnen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0