Ensam mamma söker

Börjar starx,heter den så?Lät så konstigt bara..
Nåja,dagen har varit lugn,ätit min underbara kycklingsallad till lunch,sett film,läst,sovit en stund.
Middagen bestod av min killes nudelwok med tofu.Det var väl...sådär..hehe..
Men den var ju gjord av kärlek iaf ;)
Jag är lite småsugen på något,har lite(ibland mycket,hehe) pms och bara vill ha GODIS!!
Men vi verkar inte ha något hemma...
Eller de finns ju massa gosaker här somvanligt..
Men aldrig något jag är sugen på*grrr* Vet inte ens själv vad jag vill ha,så snurrigt då.
Nä ska gå rota fram nåt,kan iaf dricka lite äppelmineral vatten och äta lite nyttig frukt.
Fast det inte riktigt är de jag är sugen på.
FRUKT ÄR INTE GODIS

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag håller med dig, frukt är INTE GODIS!

2008-11-02 @ 21:15:20
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0