Dålig start

Men så typiskt,jag glömmer hela tiden bort vad jag sulle göra.
Jag har så mycket i huvudet att de är bra om hälften kommer med.
I morse glömde jag ta med diskmedlet till jobbet,vilket jag glömt hela veckan innan.
Nu har jag massa disk och alltså inget diskmedel.
Jag glömde ta med pengarna hemifrån som skulle bankas på banken.
Det ska vara bankat innan kl 13.00.
Jag sitter här med pengarna hemma och ingen bil.
KUL!
Jag skulle oxå ha fört modevisningsbiljett pengarna till hon som ska ha dem,de skulleha helst ha gjort redan i fredas..
Jag har MASSA nya kläder som kommit och INGA galgar att hänga upp dom med.
Min bil verkar aldrig bli klar,min kille åker bort i kväll och blir borta över natten,så jag är bil lös ända till tis kväll.
Inga pengar kvar på mitt privat konto nästan och lönen har väl knappt hunnit andas på kontot.
Sa jag att jag vill gråta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0