Alltid lika tråkigt

Varje lördag när man har barnen så ska jag iväg å jobba.
Så tråkigt att måsta fara iväg från de morgon mys vi har.
Vi tänder lite levande ljus.
Äter frukost i vardagsrummet och myser under täcket framför tv,n.
Pratar och ser bolibompa.
Något jag verkligen uppskattar är de stunderna,eftersom am alltid annars lever i vardags stressen och på vardags mornarna är det lite stressigare.
Jag känner mig ledsen att lämna dom och jag tror dom oxå känner likadant,även fast dom är vana och Hardy blir ju kvar hemma med dom.
Och dom hittar alltid på roliga saker att göra.:D
Dom planerade att gå ut en stund och Cornelia ska åka lite längskidor,nu när vi faktist har lite lite snö på marken.
Tydligen tillräckligt för att hon ska bli skid sugen :)
Men helgerna med dom är så få och korta och jag vill ta vara på varje minut!
Nu ska jag jobba flitigt några timmar till och sen raka vägen hem till min härliga familj.
carpe diem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0