Ahhhh!

Lördag kväll, hälsat på hos familjen Hadebrant..såg nu att de var som ha de bra :)(..haha)
Ja men de är ju så man har det bra när man är hos hadebrant,fniss fniss vilken lördags humor.
Har komit hem nu och min älskling hade lagat middag.
Lax lasagne,de var riktigt gott.
Med bladspenat och sånt gott i :)
Snart hämtas Felicia hem och vi ska hela familjen se stjärnor på is,även fast jag börjat lessna rejält på de.
Men ser de enbart för att Markus är med erkänner jag :)
Och för att barnen vill se det.
Annars hade man kanske sett dansbandskampen eller så,haha..nä jag vet inte..finns ju aldrig nå bra på tv.
Jag gillar egenteligen inte ens att titta på tv,tycker mer om att ligga och läsa som avslappning.
Nu ska jag plocka undan efter middagen och ta hand om min bångstyriga 4 åring.
Hon är som en ettrig terrier valp!
Ha en skön kväll alla,det ska jag iaf försöka att ha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0