usch och urk

Jag hade jätte mycket gamal mat här på jobbet i kylskåpet.
Jag handlar alltid i tron om att man ska hinna äta,och när man väl hinner äta så är man inte ett dugg sugen..
Och när man har haft grejjerna ett par dagar i kylen så vill man inte ha de mer och jag kastar de inte heller då de inte är dåligt än.
Men POFF så blev allt gammalt och jag hade balndannat en JÄTTE MÖGLIG ost,som var helt grön och luktade inte blomma precis.
Blomma luktade inte heller kalopsen med ris,köttförsbiffaarna och den två veckor gamla mjölken.
Vilken jävla slösa jag är och nu måste här bli skärpning.
Kan ju inte kasta så mycket hela tiden,blir jätte dyrt ju.Och dessa tider är man heller inte någon miljonär.
Inte ens en tusingnär.
Men kanske en hundrignär iaf! :)
I kväll ska vi ha julbord,kvinnoklubben ska ha knytkalas och vi ha bjudit in alla nysvenskar.
Spännande :P

Kommentarer
Postat av: Katja

Mmmmmm...låter gott.... ;)

2008-12-01 @ 19:46:55
URL: http://katjat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0