Snöar och Snöar..

De är fan inte klokt hur mycket snö de ska komma i år!
Jag är så less på att de snöar hela tiden,mindre folk i farten och gård att skotta.
Min att göra lista blir längre och längre och jag får ont i magen av den,eller är de för att jag inte ätit något idag?
Har ny linser på mig och de känns helt sjukt,som att något fattas mig hela tiden.
Men jävligt skönt är de måste jag säga.
Igår var vi i Haparanda efter jobbet,Ikea,ica maxi,barnens hus och lindex avklarades.
Ja och Max...De hade svin goda hamburgare där,italian style.*mmmmm*
Julklapparna är färdig köpta nu,och de blev RIKTIGT bra grejjer,inte så många heller och inget skräp framförallt.
Känns bra! :)
Julmaten har oxå handlats,de mesta iaf.
Så hur mycket i god tid kan man vara,hehe...
Mest har jag ju gjort det för att jag oxå var tvungen.
För från och med idag fram till jolafton kommer jag jobba varenda dag+att vi har längre öppet,mer folk i butiken(läs hysteri)
Och även söndags öppet.
Så de kommer inte finnas tid över helt enkelt,så nu är de klart och jag kan jobba till julafton och bocka av att göra listan på kvällarna.
Ska försöka att inte stressa utan bara göra de som ska göras och lägga mig tidigare på kvällarna.
Nä nu fortätta jobba! :)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Var glad att det snöar massor och inte regnar som här i Lule:(

Fy f-n vilket skitväder det är,,,vill ju också ha snö som ni,,,

2008-12-17 @ 10:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0