Skönt

Att julen är över nu,de har varit en helt underbar jul,men ändå såååå skönt att nu är de ett år kvar ;)
I går var vi ut och fy fan va roligt jag hade!
Längesen de var så kul på hotellet,en mysig förfest hade vi innan hos oss och sen på hoteller drog vi snapsar och de känns idag kan jag ju säga.
När jag inte gick runt och pratade med folk,dansade eller trängdes i baren så stod jag mest och bara stekte!
Ja fyfan jenny du vet ju ;)
Nu vill jag mest bara dö och sen vakna upp pigg och kry i morgon,jag ska ju jobba i morgon..
Hojja orka!
Jag har ju fått så fin sving på detta med ledigehen,typiskt!

Kommentarer
Postat av: Katja

Hade också velat var med!! :(

Men här står jag nu på jobbet och jobbar, var tvugna att åka hem igår så det fick vara. Trist... Men nästa år ska jag vara ledig! =)

Juldan på hotellet = kung!

2008-12-27 @ 10:28:06
URL: http://katjat.blogspot.com
Postat av: Jenny

Jag förstår precis vad du menar... =)

2009-01-09 @ 11:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0