På jobbet

Sitter här och pausar på jobbet,har varit massa folk här och mellandags fyndat! :)
Finns massa snyggt här så jag förstår att de fyndas hejvilt*s*
MEN jag är fortfarande bakis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(ja de krävde så många utropstecken för att uttrycka min frustration och rädsla)
Jag är fan gammal nu,bakis i flera dagar de är fan riktigt sjukt.
Och de är så varje gång jag festar numera,jätte kul lixom,igår kände jag att de var lite värt de eftersom jag hade så kul,
men nu när jag jobbar,träffar massa folk och ska vara riktigt på hugget när spyan hänger i halsgropen är de inte så värt de längre..
Usch gammal gumma är vad jag är och gamla gummor ska hädanefter sitta i tv soffan och sticka framför bingolotto och dricka lingondricka för urinvägsinfektion!
Bara att inse,den tiden är inne nu.
Jag måste dö!

Kommentarer
Postat av: Muk

Det är tur att du redan tycker att lill-babs är bra

2008-12-27 @ 14:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0