Julbord

Igår var vi på julbord,och det var väl...trevligt..
Jag är less på julmat redan och jag tycker inte ens om julmat.
Och jag har MINST 3 julbord till att gå på i år.
Underbart!
Jag har iaf inte än fått god lax eller hemgjorda köttbullar på något av julborde,så kanske nästa gång ;)
Nåja skitisamma nu måste jag ju jobba vidare så jag kan fara hem kl 17 när jag slutar och slipper sitta kvar på jobbet hela kvällen!
Jag vill åka på formex mässan och modemässan i Stockholm,måste se över hur det blir.
Känner att jag bara MÅSTE åka dit :D

Kommentarer
Postat av: Annis

Hej hjärtevännen :) Hur mås det? Jag VILL oxå åka till Estockholmo!!!! Nuuuu!!! När är mässan? Före årsskiftet eller efter? Fia o barnen väntar på att jag ska dyka upp.. Och jag skulle vilja rymma iväg med dig till Sthlm!! Som på den gamla goda tiden ;) Det är över 4 år sen vi åkte dit tillsammans :´(

2008-12-02 @ 19:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0