Jag fattar inte!

Alltså här sitter jag på jobbet och är superduper hungrig,då man inte hann inta frukost i morse.
Hade tre barn att fixa i ordning och få iväg dom och sånt.
Moa har sovit hos oss och de var mysigt,men hoff vad dom hann bli busiga i går kväll,jag hann väl få ett eller några utbrott på dom.
Ungar säger jag bara! ;)
Och Felicias nya favvo uttryck-Men ojdå vad sur man kan bli.
Eller- Men åh så allvarlig då blev då.
Hon blir aldrig lite smårätt eller så(vilket jag ju vill att hon ska bli när jag ryter till)
Nejdå bara kaxig som tusan är hon och totalt obrydd.
Ja nu kom jag in på lite sidospår,hehe
Jag skulle bara säga att här har jag med värsta köttfärs fyllda pitabröd med dressing och sallad till jobbet och ändå ids jag som inte börja äta det,nej jag sitter minnsan här och dör i stället!
Jag är faktist jävligt korkad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0