Förklaring

Okay,jag har inte bloggat på flera dagar.
Jag har nämligen varit utan dator,glömde den på jobbet i fredas.
Och har sen inte hämtat den,jag har ändå varit för upptagen så de har varit strunt samma ;)
Fredag hade vi kvinnliga företagare en föreläsning på svantsein gården av en super duktig tjej!
Hon har sktivit en bok som heter Härskar tekniker,som även nu kommit ut på ljudbok.
Hon var super härlig och de var så bra!
Efter de åt vi ett underbart julbord,som jag bara längtar efter hela tiden,haha
Speciellt den varmrökta laxen,rensteks rullarna,grekiska salladen och pepparkaks cheescake.
Dör nästan av hunger när jag skriver om de,haha
Sen dagen efter lördag alltså,då bar de i väg till samma ställe och samma julbord igen.
Men med ett annat gäng.
Min älskling och mina fina annis och Marie.
Vi hade hur kul som helst och de dracks lite cider och vin.
Och åt så de stod härliga till,haha.
Nä nu måste jag äta min lunch,innan jag ligger som en blöt stor fläck på golvet,de vill vi ju inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0