En så konstig grej!

Alltså i natt,jag kan nästan inte sluta skratta inombords..
Jag var på ett utebad i Lindköping(av alla ställen)
Och där såg jag en gammal bekant,alltså jag känner han inte alls bra men då i drömmen gjorde jag visst det.
Jag sprang och kramade om han och hans tjej.
Och vi var så glada att se varann så vi dasade och tjoade!
Sen såg att han hade blivit kortare,mörkhyad och hade svart kort jätte krulligt hår.
Hmmmm..Men de var ändå han och hans barn såg likadana ut.
Va konstigt att jag kände i gen han ändå och hur hade han förändrats så mycket?
Ja vad säger man?

Kommentarer
Postat av: Muk

Extra spännande, eftersom det inte finns något ställe som heter Lindköping, men det vet du ju om nu när du är vaken.

2008-12-11 @ 13:34:27
Postat av: Annis

Undrar oroligt om du ändå inte ska skippa dina mediciner ;) garvar

2008-12-11 @ 19:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0