Det finns Kunder

och sen finns det KUNDER ...Milt uttryck.
Nyss kommer en äldre dam in.
Hon vill ha enlångärmad top,som inte är så öppen i halsen.
Okay de låter ju enkelt,sådana har vi ju massor av tänkte jag,men då hade hon ju LITE krav,man ska laga mat i den.
Okay,de kan man ju göra med alla tröjor,men den fick inte var så fin,hmmm..
Jag tog fram tröja efter tröja och ingen var bra,dom gick inte att laga mat i,okay sen nästa alla var ju sååååå
öppna i halsen,jag förklarade att dom ser öppna ut på galgen men när dom sen kommer på så är dom inte så öppna.
Hon ville inte a halv polo eller hel polo tröjor,utan valiga men inte öppen hals.
Och sen hittade jag en perfekt enfärgad top som verkligen INTE var öppen i halsen,hon bara nääää aldeles för öppen..
*SUCK*
Jag tittade på henne och sa: JA dom måste ju göra tröjor så man få in huudet iaf!
Behöver jag tillägga att hon inte hittade något...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0