Bröllops ångest!

Jag ska på bröllop i helgen,rättare sagt på lördag.
Det är världens jävla vackraste par som ska gifta sig och jag vet att allt kommer att bli kanon bra.
Det kan bara inte bli annat än det ;)
Men jag då,jag har inget att ta på mig.
Jag känner mig inte fin i något alls som jag provar och allt känns bara fel och tråkigt.
Jag ska iaf klippa mig i morgon,och i går färgade jag håret.
Men jag bara vet att jag kommer vara fulast på hela stället,usch vill bara dra en påse över hela mig och göra två hål för ögonen.
Och sen bara smälta in sådär lagom i något hörn.
Jag vill ju vara snygg och ha jätte mycket snyggt att ha på mig och så.
Men skit oxå,jag måste dö!

Kommentarer
Postat av: Kristina

Men Charlott, du är ju alltid snyggast på stället!

2008-12-04 @ 08:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0