Ångrade mig

Idag har jag varit och lämnat in mina nya glasögon som jag köpte.
Trivdes inte i dom och dom var osköna.
Med tanke på priset av dom så kände de lite för dyrt att ha dom liggandes på skrivbordet.
Jag köpte iaf nu nya,hoppas dom sen känns bättre,hehe..
Jag köpte oxå LINSER,dem nya silikon linserna som man kan ha dygnet runt i en månad innan man byter.Hur perfekt är inte det,och dessuton så slipper man glasögonen,helt perfekt! :)
Har haft linser för typ 12 års sedan,så dem lär ju ha förändrats endel.
Och i sommar så ska jag fullkomligt FROSSA i solglasögon av olika slag,ÄNTLIGEN! :)
Som jag längtat!
Och dessuton blev detta kalas 3000kr billigare än de förra,så new york resan kanske kan bli av en vacker dag.
Jag har de som mitt största mål just nu ;)
Jag vill,jag vill,jag vill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0